НАЙСВІЖІШІ ПУБЛІКАЦІЇ

МАПА РУБРИК

03.08.2025

ШАБАТ ШАЛОМ

Газета Єврейської громади Дніпра

Свято науки і творчості

В єврейському ліцеї № 144 ім. Леві-Іцхака Шнеєрсона пройшов міський Хакатон*, в якому взяли участь, окрім команди єврейського ліцею Дніпра, команди ліцеїв №№ 67, 97, 111, гимназій №№ 74 та 128. Захід отримав назву «STEAM HACKATHON».

Завданя Хакатону ‒ створення наукових квест-кімнат в навчальних закладах Дніпра.

– Головна задача, яка була поставлена перед командами, – створити наукову квест-кімнату для учнів середньої та старшої школи, з використанням знань з фізики, хімії, біології, географії, інформатики, української та іноземних мов та літератури, – зауважила директор єврейського ліцею Олена Краснова.

Хакатон тривав два дні та мав приголомшливі результати.

Шість команд із закладів освіти Дніпра мали чудову нагоду продемонструвати свої вміння та навички з вирішення складних технологічних завдань, використовуючи знання з різних предметів. Результатом їхньої наполегливої праці стало створення креативних STEAM-продуктів – діючих наукових квест-кімнат. Команди розробляли та монтували свої квест-кімнати протягом першого дня Хакатону, а вже наступного дня збірні команди, в які входили по одному учаснику від кожного навчального закладу, разом із членами журі проходили ці захопливі квести.

Легенди, STEM-завдання та оформлення квест-кімнат вражали своєю оригінальністю та креативністю. Команда ліцею № 74 занурила учасників у фантастичний світ сталкерів, ліцей № 144 вразив оригінальними інгредієнтами та завданнями «фабрики Віллі Вонки», а ліцей № 97 намагався заплутати учасників у детективному агентстві Шерлока Холмса. Гімназія № 128 провела команди «Тарасовими стежками», показавши, що досліджувати спадщину Тараса Шевченка можна безкінечно і навіть через призму таких наук, як хімія, фізика і математика. Ліцей № 67 «Джерело» надав змогу учасникам покерувати кораблем «Примара» та залишитися в живих, а ліцей № 111 запропонував маршрут до «Таємниць Вічного міста».

– Міський Хакатон отримав високу оцінку і став справжнім святом науки та творчості, де кожен учасник міг відчути себе дослідником та винахідником, – зауважила Олена Краснова. – Захід не тільки сприяв розвитку наукового мислення та практичних навичок у здобувачів освіти, але й надихнув їх на нові звершення та відкриття.

До складу журі Хакатону увійшли спеціа­лісти центру професійного розвитку «Освітня траєкторія», управління освіти департаменту гуманітарної політики міської ради, Дніп­ропетровського обласного центру науково-технічної творчості та інформаційних технологій та директори навчальних закладів, які брали участь у Хакатоні.

Про рішення журі повідомила заступник директора єврейського ліцею Дніпра Світлана Роменська:

– За результатами Хакатону виграла команда ліцею № 144 – за розроблену квест-кімнату «Фабрика Віллі Вонки». Ліцеїсти отримали грошовий приз та сертифікат на відвідування квест-кімнати «X-ROOM», з чим ми їх щиро вітаємо!

А команда ліцею № 111 отримала відзнаку «Найкращі пригоди за версією учнів» за кімнату «Таємниці вічного міста» і також отримала

в подарунок сертифікат на відвідування квест-кімнати «X-ROOM».

Усі учасники Хакатону отримали солодкі подарунки та дипломи учасників. Вітаємо всіх учасників та бажаємо їм подальших успіхів!

Дякуємо за спонсорську допомогу та підтримку Єврейській громаді Дніпра, БО «Благодійна установа «Освітні ресурси та технологічний тренінг» та КАVA.UA.

djc.com.ua

______________________

*Хакатон або Гакатон (англ. hackathon, від hack (див. хакер) та marathon – марафон) – захід, під час якого різні спеціалісти в галузі розробки програмного забезпечення інтенсивно й згуртовано разом працюють над розв‘язанням якоїсь проблеми або створенням нового додатку чи сервісу.